۳ پاسخ

دکتر ب بچه من ازیترمایسین داد.
سفیکسم برای ختنه ش داد

بله خوبه

اره دکتر به بچه منم همینو داد
البته باعث میشه مدفوعشم یکم تعدادش بیشتر بشه

سوال های مرتبط

مامان دیاکو💙آرکو💙 مامان دیاکو💙آرکو💙 ۳ سالگی