آسیاب خردکن نداری مخلوط کن
دکتر به من گفت اینکارو نکنم با پشت چنگاه له کنم فقط
کره و ابجوش نمیشه من با دستگاه نمیزنم
سیب زمینی که پخت با رنده ریز رنده کن بعدبهش شیر بزن رقیق میشه
عزیزم با گوشت کوب قشنگ لهش کن شیر خودت رو بریز تو سیب زمینی با قاشق همش بزن
یکم شیر بهش اضافه کن رقیق شه و لهش کن
از این دستگاه های آبمیوه گیری هم نداری
گوشت کوب دستی نداری؟؟
اگه حسابی بزاری بپزه وقتی لهش کنی دیگه بافت نداره
خیلی وقتا با قاشق یا چنگال له میکنم
میتونی رنده کنی بعد با پشت لیوان لهش کنی
گوشتکوب برقی یا دستی نداری؟
شیر خودتو بریز
با گوشتکوب دستی انجام بده عزیز
من اصلا هیچ غذایی رو با دستگاه رقیق نمیکنم.
اونجوری بکنی دیگه عادت میکنه
همزن برقی هم نداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.