من همیشه گوشیم یه جایی میزارم ک خودمم نبینم اینجوری نه من دست میگیرم نه اون میبینه ک بخواد ولی موقع خواب یکم بهش میدم
وای منم مشکلم همینه ما همه مون گوشیامون رو میذاریم دور از دسترس باباش رعایت نمیکنه
منم دخترم خیلی گوشی دوست داره خیلیم گیر میداد قبلا یه کاری کردم که میدونم درست نیست ولی خب 😑😐مامانم اول این کارو کرد منم تکرار کردم
یه بچه بود چشاش قرمز بود و کلا یه جوری شده بود مامانم بهش نشون داده گفته این زیاد گوشیو نگا کرده الان یه مدت میدیم دستش ازش میخوایم بگیریم میگیم بده که چشمات مث پسره میشه😐😐😐
دختر منم
باید س گرمش کنیم با چیزای دیگه
ولی درنهایت انتخابش گوشیه
پسر منم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.