۱۰ پاسخ

آره عزیزم ۴ ماهه اقدامم هر ماه یسری علائم جدید دارم که با ماه قبل فرق داره و هر سری هم میگم این دفعه دیگه حاملم

منم زیاد از این توهم گرفتم هرسری ازمایش دادم بااینی ک میدونستم خبری نیس شوهرمم همیشه میگ مطمئنم کاری نکردم خبری نیس🤣🤣🤣🤦🏻‍♀️

من ک بیخیالش شدم ولی با اینکه میدونم نمیشه ماه پیش بدجور توهم زده بودم آخه بیبیچکمم حاله داشت ولی پریود شدم پرام ریخت فهمیدم خبری نمیتونه باشه اصلا 😅

تنها ماهی که توهم بارداری نزدم این ماهه😂

فردا موعدمه بیبی زدم امروز منفی بود

من ماهای قبل درد زیرشکم، نفخ
همه علائمو داشتم، یهو پریود شدم

من چندبار توهمم کار دستم داد و خودمو شوهرمو بشدت ناراحت و داغون کرد وقتی پریود شدم
واقعا با تمام وجو منظورتو گرفتم

چطوری ینی توهم زدی علائم خاصی داری خب شاید واقعا باشی

مشکلتون چیه

هرماه 🥺🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان معجزه🩵 مامان معجزه🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رادین👶🏻💙 مامان رادین👶🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری