آره عزیزم ۴ ماهه اقدامم هر ماه یسری علائم جدید دارم که با ماه قبل فرق داره و هر سری هم میگم این دفعه دیگه حاملم
منم زیاد از این توهم گرفتم هرسری ازمایش دادم بااینی ک میدونستم خبری نیس شوهرمم همیشه میگ مطمئنم کاری نکردم خبری نیس🤣🤣🤣🤦🏻♀️
من ک بیخیالش شدم ولی با اینکه میدونم نمیشه ماه پیش بدجور توهم زده بودم آخه بیبیچکمم حاله داشت ولی پریود شدم پرام ریخت فهمیدم خبری نمیتونه باشه اصلا 😅
تنها ماهی که توهم بارداری نزدم این ماهه😂
فردا موعدمه بیبی زدم امروز منفی بود
من ماهای قبل درد زیرشکم، نفخ
همه علائمو داشتم، یهو پریود شدم
من چندبار توهمم کار دستم داد و خودمو شوهرمو بشدت ناراحت و داغون کرد وقتی پریود شدم
واقعا با تمام وجو منظورتو گرفتم
چطوری ینی توهم زدی علائم خاصی داری خب شاید واقعا باشی
مشکلتون چیه
هرماه 🥺🥺🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.