من شیر یه لیوان میخورم ماست هم یه کاسه دوغ هم یه لیوان
من تا الان هیچی نخوردم🤦🏻♀️
من ماستو دوغ میخورم،شیردوست ندارم 😫
بخاطر کلسیم بدن هست شما در طول روز سه واحد نیاز داری میتونی یک لیوان شیر باشه دوغ باشه ماست باشه کشک باشه و...
روزی ی لیوان بخوریم خیلیه ..
من اصلا نمیتونم لب بزنم شوهرم میگیره نگا میکنم حالم بهممیخوره نمیتونم بخورم
روزی دو لیوان حتمأ باید بخوری
دکتر من نوشته از هفته ۱۴ به بعد روزی ۲ لیوان شیر باید خورد
برای چی خوبه
من دو روزي يك ليتر ميخورم
ی لیوان صب ی لیوان شب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.