پسرم واکسن دو ماهگی زده تبش ۳۷ و ۲ خوبه؟

۲ پاسخ

37ونیم یه بعد تب حساب میشه اگه تب کزد حوله خیس کن رو سرش بزار امشب رو رد کنی فردا صبح دیگه تب نمیکنه از اون به بعد

آره عزیزم تا 38هم نترس فقططط پاراکید بده 2برابر وزنش حتما هر 4ساعت

سوال های مرتبط