منم خیلی میترسم
ترسشم قشنگه
یادآوریم نکن من مدتم ذهنمو منحرف می😫
منم از الان فکرم درگیر ک کدوم بیمارستان زایمان کنم ولی خب بنظرم طبعی خیلی بهتره البته اگر از ماهایی اخر تحرک داشته باشی و دهانه ی رحمت باز بشه خیلی خوبه من از عوارض بعد سزارین یا وقتی که بی حسیم میپره از درد بعدش میترسم🥲
بابا نترسون من تجربشو دارم
طبق تجربه خودم اون لحظه اونقدر درد داری که هیچی یادت نیس قول میدم 😂
انقد بچه برات شیرین و عزیز میشه که ترس یادت میره عزیزم
به نظر من و با توجه به تجربه یه سزارین،تنها قسمت بارداری که ترس نداره زایمانه
بتید خودتو اماده کنی براش .. تمرین تنفس کن و ورزش مخصوص انجام بده طبیعی خفلی خوبه
حالا کو تا زایمان نترس مامییی
کو تا زایمان😂نترسید خدا بزرگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.