وااای من خیلی میترسم از زایمان🥲🥲🤦🏻‍♀️

۱۱ پاسخ

منم خیلی میترسم

ترسشم قشنگه

یادآوریم نکن من مدتم ذهنمو منحرف می😫

منم از الان فکرم درگیر ک کدوم بیمارستان زایمان کنم ولی خب بنظرم طبعی خیلی بهتره البته اگر از ماهایی اخر تحرک داشته باشی و دهانه ی رحمت باز بشه خیلی خوبه من از عوارض بعد سزارین یا وقتی که بی حسیم میپره از درد بعدش میترسم🥲

بابا نترسون من تجربشو دارم

طبق تجربه خودم اون لحظه اونقدر درد داری که هیچی یادت نیس قول میدم 😂

انقد بچه برات شیرین و عزیز میشه که ترس یادت میره عزیزم

به نظر من و با توجه به تجربه یه سزارین،تنها قسمت بارداری که ترس نداره زایمانه

بتید خودتو اماده کنی براش .. تمرین تنفس کن و ورزش مخصوص انجام بده طبیعی خفلی خوبه

حالا کو تا زایمان نترس مامییی

کو تا زایمان😂نترسید خدا بزرگه

سوال های مرتبط

مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی