بچها من سرما خوردم همش سرفه میکنم میترسم بچم چیزیش نشه🥲🥲🥲🥲

۳ پاسخ

نه عزیزم خیالت راحت هیچ چیزیش نمیشه منم مثل تو بد سرما خوردم و خیلی سرفه میکردم و همین فکر میکردم ولی چند هفته پیش رفتم سونو آن تی دکتر آنقدر ضربه زد به شکم فشار داد انگار نه انگار من جیبم در اوند ولی بجه خودشو تکون نداد خیالت راحت باشه هیچی نمیشه جاش خوبه😅😂😄

مگه بچه به این راحتی چیزیش میشع؟؟؟😑😑😑
اون جنین کاملا محافظت شدس داخل رحم و داخل مایه
عضلات شکم ازش محافظت میکنن


🥴😵‍💫😵‍💫😵‍💫

شیرداغ کن بخور عزیزم
لیمو عسل درست کن
آب نمک قرقره کن
سوپ و آش بخور
نگران نباش چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری