منم دعوا کردم چند بار و همینجور شدم استرس گرفتم رفتم سونو گفت خداروشکر همچی بچم خوبه ولی یکم باباش ترسید و بفکر رفت ک کمتر اذیت میکنه
منم ناراحت میشم گاهی اما بخاطر بچه خودتو کنترل کن و هواستو پرت کن و مشغول کاری شو تا یادت بره
چیزی نمیشه
من تو این ۶ ماهه همش دعوا همش جوش میزنم به خدا سپردم پچمو
اما میگن وقتی مادر ناراحت میشه رو اعصاب بچه تعصییر داره
سر چی😶
ت این هفته جنین حالات مادر رو و سرو صداهای بیرون رو میفهمه سعی کن آروم باشی دستت رو بزار قلبت و ذکر بگو تا آروم بشی
ن چیزیش نمیشه
منم از اضطراب تپش قلب گرفتم اصن اروم نمیشم
نه چیزیش نمیشه
ولی سعی کن زیاد عصبانی نشی.
دقیقا منم دیشب با خانواده خودم بحثم شد شوهرم حساسه میگه چرا بحث کردی گفتم برم چک کنم ببینم نی نی ها سالمن یا ن
بهتره زیاد دعوانکنین خودتو بزن به بیخیالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.