بچه ها من خیلی دیشب گریه کردم بچم چیزیش نشه

۴ پاسخ

از دست شوهرها😐

منم دیروز خییلی گریه کردم این چند روز اصلا حال و حوصله ندارم خودمم عذاب وجدان می گیرم به خاطر دخترم

برای چی عزیزم آخه گریه کنی

ن عزیزم انقدرم ساده کاریش نمیشه.من تازه برادرم فوت شد خیلی گریه کردم و عصبی شدم فقط بچم جم میشد تو دلم

سوال های مرتبط

مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری