بچها من ی کوچولو گریه کردم بچم چیزیش نشه🥲🥲🥲🥲

۴ پاسخ

ن چیزیش نمیشه خاهر من روزی ده بار گریه میکنم حرص میخورم داد و بیداد میکنم ولی خداروشکر چیزی نشده

نه‌نترس عزیزم‌هیچ‌اتفاقی نیفتاده
بخاطر بچتم شده گریه نکن
هروقت تو ناراحت میشی اونم ‌غصه میخوره
🥺

نه چیزی نمیشه

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سید مجتبی مامان سید مجتبی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 هفته سی‌وششم بارداری