من یه بسته ی کوچیک صفر گرفتم . چون وزن بچه ام همش تو سونو پایبنه و همش رشدش کمه. معلومه کموزنه. ولی ماه اخر معلوم میشه وزنش اگه بیشتر از ۳ ۳ونیم بود یک بگیر. هرچی میخری با اول بسته کوچیک بخر اگه خدای نکرده حساسیت نشون داد یا کوچیک بود حروم نشه.
یک بسته صفر لازم میشه
1بگیر صفر میدن بیمارستانا ولی بکارت نمیاد
من یک گرفتم روش نوشته از وزن 2/5
دختر من 3300 بود تا دو هفته صفر مصرف داشت
شما 1 بگیر اگر دیدی بزرگه بعد صفر بخر
بستگی به وزن نی نی داره
من یک گرفتم
من ۱ مولفیکس خریدم ولی دوستم گفت بهتر صفر مای بی بی بخری منم ی بسته صفر خریدم
سایز یک بهتره
من سایز صفر گرفتم لازم نشد کوچیک بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.