پسر منم شهریوریه منم دلم نمیاد واقعن مخصوصا تو این اوضاع البته میدونم پسرم بره خوشش میاد ولی میترسم بازیگوشی کنه و البته مداد گرفتنم زیاد بلد نیست
پسر منم متولد ۴ شهریور منم هم نظرم باهاتون نمیدونم چیکار کنم
ای بابا دختر من مهر ماهیه چقد دلم میخواست شهریور ماهی بود ک زود بره مدرسه ی سال زودتر دیپلموشو بگیره خخخخخ
مگه اجباریه
پسر منم ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ هس خیلی دوست داشتم امسال نفرستمش مدرسه سال بعد بره ،ولی فکر نکنم اجازه بدن یا شاید با پارتی حل کنن
باید یک آما گی که توی مهدکودک هست بفرستین نه آمادگی تو مدرسه
پسر من ۲۶ مرداده ولی میفرستمش، دقیقا از همکلاسیاش کوچولوتر و با استقلال کمتریه ولی تو روحیه ش خیلی تاثیر گذاشت مهدکودک
به توانایی بچت بستگی داره بچه من چون پسر هست و بچه پسرها زیاد رعایت نمیکنن شوخیشون دعواست ترجیح میدم از نظر جسمی کوچولو نباشه تو کلاس
به نظرم بهترین کارو میکنی من خودمم همین کارو میکنم امسال نمیزارم بره پیش یکسال دیر تر میبرم خیلی هم بهتره چون بچه کوچیکه اذیت میشه من که مدرسه معلم نبود یه چند ساعت به جای معلم میرفتم کلاس واقعا از نزدیک میدیدم بچه های کوچکتر خیلی اذیت میشن در ضمن مادر هم اذیت میشه برای یاد دادن
من از مدرسه پرسیدم گفتند اصلا موردی نداره ثبت نام میکنند
پسر من ۶ تیر به دنیا اومد از الان تو فکرم که چطوری حتی نمیتونه بعد دستشویی خودشو بشوره نمیدونم تا مهر یاد میگیره یانه
ببخشید ها ولی خب مثلا یسال زودتر بگیره ولی از پایه ضعیف باشه نسبت به دوستاش چه فایده داره..مگه اینکه بچه خیلی زرنگی باشه بتونه با یسال بزرگتر از خودش رقابت کنه ...خب سن کودکی یکسال هم خیلی فرق داره گلممم
بنظرم میتونی این کارو بکنی گلم فک نمیکنم خیلی گیر بدن حتما برو سوال بپرس عزیزم
ومنی که بچم مهرماهیه میگم ظلمه یه سال عقب بمونه
دختر منم ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ بود همیشه از همه کوچیکتر بود و عقب تر... پدرم دراومد. هنوزم قد و هیکلش به همکلاسیهاش نمیخوره... پسرم مهر ماهی شد اینقدر خوشحالم
پسر منم ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ هست
من فقط ترس از این دارم ی بچه قلدر بخواد پسرمو بزنه
چون پسرم آرومه
بی ادب و بددهن نیست دست ب زن هم نداره
دوست دارم با بچه های مثل خودش توی کلاس باشن
پیش یک واجب نیست
سال دیگه بذار پیش دو
چقدر زور زدم شهریوری شه .
من حتما از ۳ یا ۴ سالگی میفرستمش مهد اجتماعی و زبون دار شه . دوست ندارم مثل خودم نیمه دومی باشه . دقیقا جلوی اونایی ک نیمه اولی هستن ماها بزرگتریم یجوری نگامون میکردن انگار تجدیدی هستیم . اعتماد بنفسم اومده بود پایین . نمیخوام بچم حس خودمو تجربه کنه بره کلاس اول و بزرگتر از تعدادی از بچه ها باشه
بنظرم بقرستش پیش دبستانی، اگر دیدی کشش نداره مدرسه دیرتر بفرست
اتفاقاامروزدخترموبردم کلاس مربیش معلم کلاس اول هم هست مادرادرمورداین مساله پرسیدن گفت هیچ اجباری نیست فقط بستگی به نظراولیاداره
اگه دوس نداشته باشن میتونن دیرتربفرستن
به نظرم برو مهد بپرس
پسر من ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ هست.
امسال رفت پیش ۱ که جنگ شد.آنلاین شد
امسالم میره پبش ۲
خیلی ریزه میزه هست و خجالتی و کم حرف و بد عنق...رفت پیش ۱ امسال خیییییلی عاقل شد.خیلی تو حرف زدنش کمک کرد.عالیه حتما امسال بفرستش شک نکن اشتباه نکردی
هم خودم هم دخترم شهریور هستیم همیشه توی همه مقاطع تحصیلی از همه کوچیکتر بودم ولی همیشه جزو شاگرد زرنگا بودم
ربطی ب سن نداره روی هوش و رفتارش کار کن زرنگ بار بیاد بعدش دیگه نگران نیستی
ب اینم فک کنید ک بچهای همسن بچه های ما ک نیمه اولی هستن هم زیاده و ممکنه نصف کلاس نیمه اولی نصف دیگ نیمه دومی باشن ک چاره ای هم نیس از قدیمم همین یوده و هست
دختر منم ۸ شهریوره. از مهر پارسال مهدم میره . امسالم میذارمش مهد ولی اصلا دلم نمیخواد ۴۰۶ بره مدرسه
اره . به زور ک نمیفرستن مدرسه
پسر من ۹شهریور. ولی میفرستم. دلم نمیاد یکسال عقب بیفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.