رنگی رنگی بگیر عزیزم قشنگتره
وای ازین رنگ زشت نود و نسکافه ای
بابا مگه بچه نیس چرا این رنگا واقعا زشتن
من کرم شیری نسکافه ای این رنگ ها رو گرفتم که واسه نی نی بعدی اگه دختر شد هم استفاده کنم
چیه اخه رنگارو جنسیتی کردن 😒من دوس دارم برا پسرم صورتی و بنفش و یاسی و قرمزم بخرم
همه طرحای گل گلی و خوشرنگ برا دختراس ب پسرا ک میرسه قهوهای کرم طوسی آبی اونم بدون پارچه طرحدار یا نهایت ی خرس و فیل داره 😐
به نظر من سبز خوشرنگ و طوسی
من اتفاقا پتو آبی یا کرم نگرفتم براش
پتوش بنفشه
من که برای دخترم رنگ کرمی و سبز پسته ای در نظر گرفتم این رنگ جنسیت نداره برای پسر هم میتونید بگیرید
رنگ آبی هیچوقت از مد نمیره
قهوه ای آبی روشن واقعا نمیشه همه چیزو یه رنگکرفت
تم اتاقشم تو مایه های کرم و ابیه
من کرم و ابی پاستیلی میگیرم اکثرا
من سعی کردم رنگی رنگی بگیرم😁
من کرم قهوهای کرم سفید گرفتم
کرم قهوه ای نسکافه ای
من سفید و طوسی گرفتم
من طوسی گرفتم کوله پشتی بقیشم طوسی میگیرم
فقط رنگ نود و قهوه ای و رنگای پاستلی
من طوسی گرفتم
دو تا دختر دارم الان پسر حامله ام وقتی به لباس ها نگاه میکنم میگم وای لباس دخترونه چقدر خوشگله
من که خودم رنگ امسال پسته ای خریدم عالیه
من کرم نسکافه ای روشن گرفتم عزیزم ، تاپیکمو نگاه کنی عکساش هست میتونی ایده بگیری 😘🩵🤰🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.