۷ پاسخ

کمردرد خیلی بده😪
شنیدم پیاده روی و اون کمربندهای مخصوص بارداری واسش خوبه
خیلیا میگن کمردرد داشتیم، پیاده روی کردیم بهتر شد

من کشاله های رانم مخصوصا سمت چپ

ترشح هم دارین؟

کمرم دوروزه داره میوفته نمیتونم بشینم اصلا یا سرپا وایسم از طرفی ب رحمم فشاره همش دسشوییم😐

منم عین شما کمردرد شدید داشتم ی جوری ک شبا خابم نمیبرد
ب دکترم گفتم ی پماد نوشت برام با قرص
یکی دوبار از کرم استفاده کردم اوکیه اوکی شدم🤩🤗

حالا بین دردام شاشه چی میگه

من خیلی زیر دلم درد می‌کنه اصلا نمیتونم بشینم همش خوابیدم

سوال های مرتبط

مامان هامین جون🍼🩵🤱 مامان هامین جون🍼🩵🤱 ۱ ماهگی
مامان مامان رضا مامان مامان رضا ۴ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری