۷ پاسخ

ببین پدی لاکت رو هروقت یبوست بود بده و کیدی لاکت رو هروقت اسهال بود بده، برای درمان اسهال لوپرامید هم خوبه

شربت زینک سولفات بده بهش،روزی دوبار

برابچه ی من فقط شربت مترونیدازول اثرکرد

من سفکسیم و مترونیدازول دکتر داد
خوب شد سریع

کپسول یوموگی شربت زینک گلوکونات و سیب زمینی پخته موز کال شیر زیاد بخوره ک ویروس دفع بشه

ی دونه از این آب الکترونیک ها اسمش یادم رفته بگیر بعد هر دفع ی ته استکان بده
موز
کته ماست
دوغ
اینارو بده
چیز شیرین اصلا نده

من لوپرامید دادم دوبار خوب شد

سوال های مرتبط