ببین پدی لاکت رو هروقت یبوست بود بده و کیدی لاکت رو هروقت اسهال بود بده، برای درمان اسهال لوپرامید هم خوبه
شربت زینک سولفات بده بهش،روزی دوبار
برابچه ی من فقط شربت مترونیدازول اثرکرد
من سفکسیم و مترونیدازول دکتر داد
خوب شد سریع
کپسول یوموگی شربت زینک گلوکونات و سیب زمینی پخته موز کال شیر زیاد بخوره ک ویروس دفع بشه
ی دونه از این آب الکترونیک ها اسمش یادم رفته بگیر بعد هر دفع ی ته استکان بده
موز
کته ماست
دوغ
اینارو بده
چیز شیرین اصلا نده
من لوپرامید دادم دوبار خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.