۹ پاسخ

سلام عزیزم
شربت نئوتادین هر ۱۲ساعت یک سی سی و
قطره یا اسپری بینی سدیم کلراید هر ۴ساعت یک پاف

پلارژین

پلارژین هر۸ ساعت یک سی سی

عزیزم حتما ببرین دکتر،تو این سن سرخود هیچ داروی ب بچه ندین چون تاثیر نداره،انتی بیوتیک رو حتما باید دکتر تجویز. کنه

آبریرش جلوشو نگیر بذار بیاد
پلارژین فقط بده اگر خیلی سرفه داره آیورامی

یک سی سی پلارژین روزی سه بار و ً. دو‌ یا ۲.۵ سی سی نئوتادین روزی دوبار

سیتریزین

ابریزش لوراتادین
سرفه پدی کاف
ولی ببری دکتر بهتره

ببر دکتر ولی خب سیتریزین و آیورامی بده

سوال های مرتبط