۶ پاسخ

طبیعیه عزیزم...انقباضات براکستون هیکسه که منظم نیست.
اگر منظم بشه میشه انقباض زایمانی
معمولا از بالای رحم دردش میزنه به کمر (چیزی که ماما به من گفت) و هی هر چند دقیقه یکبار تکرار میشه

منم دقیقا الان اینطوریم بنظرم طبیعی هس من تازه از بیمارستان امدم معاینه کردن گفتن دهانه رحم کاملا بسته اس و مشکلی نداشتم

ممکنه نفخ باشه عزیزم

بنظرم طبیعیه حالا هرچی صلاح میدونی

هکین الان شکمم سفته - نفخ هم دارم- باد معده هم دارم - عرق میکنم و گر گرفته هستم - بخوابم هم درد باسن و‌کشاله ران مب یاد سراغم- تنگی نفسم میگیرم

برو بیمارستان

سوال های مرتبط