طبیعیه عزیزم...انقباضات براکستون هیکسه که منظم نیست.
اگر منظم بشه میشه انقباض زایمانی
معمولا از بالای رحم دردش میزنه به کمر (چیزی که ماما به من گفت) و هی هر چند دقیقه یکبار تکرار میشه
منم دقیقا الان اینطوریم بنظرم طبیعی هس من تازه از بیمارستان امدم معاینه کردن گفتن دهانه رحم کاملا بسته اس و مشکلی نداشتم
ممکنه نفخ باشه عزیزم
بنظرم طبیعیه حالا هرچی صلاح میدونی
هکین الان شکمم سفته - نفخ هم دارم- باد معده هم دارم - عرق میکنم و گر گرفته هستم - بخوابم هم درد باسن وکشاله ران مب یاد سراغم- تنگی نفسم میگیرم
برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.