۱۳ پاسخ

منم تولد مادر شوهرمه پختم🤭
تزیین دسرمم ینی تکه ها😂هرچی پیدا کردم گذاشتم روش

تصویر

کاش دستورشو بزاری

آرد باید چه اردی باشه؟

چه عالی نوش جان

کشمش هاتو چه جور ریختی که ته کیک نرفته

آفرین با اینکه دو تا تخم مرغ زدی خیلی خوب پف کرده من همیشه سه یا چهار تا میزنم فردا حتما با روشت امتحان می کنم
فقط یک سوال کشمشا ته کیک نرفتن بعد از پخت؟ من کشمش که میریزم تو کل کیک پخش نمیشن میرن کف کیک

به به عالی نوش جونت 😍❣️

چجوری مواد داخل قالب میریزی ک موقع در آوردن تیکه نمیشه سالم در میاد؟!

دستورشو بگو گلم لطفا

آفرین بت کد بانو
دستور بزار

نووووش جان گلم دستورکیک بذار

نوش جان عزیزم رسپی میدی؟

به به نوش جونتون😋

سوال های مرتبط