من میدم
وزن دهیش خوبه
یبوست نیست اما هر روزم دفع نداره دختر من
من یدونه ۱ و دوتا ۲ دارم از ترس جنگ خریدم ولی بچم شیشه نمیگیره خیلی وقته.اگه خواستی ۱۵۰ میدم هرکدومو❤️
وزن دهیش عالیه یبوست نمیگیره
سریع جذب بدن بچه میشه وزن میده
من به عنوان کمکی میدادم به دکترم گفتم گفتش کم بده بهش چون وزن گیریش زیاده
گیگوز عالیه
اصلا یبوست نداره وزن دهی فوقالعاده داره
من گیگوز میدم
وزن دهی تقریبا خوبی داره
و دختر من اصلا یبوست نگرفت
هربچه ای با ی شیر خشک خوب وزن میگیره ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.