۱۱ پاسخ

بیخیال بارداری بودم

از همه ماه ها بیخیال تر بودم

مهم ترین چیز اقدام در روز تخمگذاری و شکل رابطه که بیشتر میزان اسپرم وارد بشه

به قصد لذت بود
چون استرس نداشت
گرفت بچه شد😂

هیچی اومدم روزه گرفتم ک لاغرشم قندوشیرینی و حذف کردم و حتی یک درصد هم بچه دار شدن فک نمیکردم چون یه دونه داشتم رابطه هم چهار پنج روزی یکبار نگو اینا رو بارداریم بیشتر تاثیر داشته و یهو شوکه شدم طبیعی هم جلوگیری داشتم 😂

اقدام همون ماه مهم نیست من یکسال رژبم تغذیه و مکمل استفاده کردم تا بلاخره ماهی ک اصلا انتظار نداشتم گرفت. باید از چند ماه قبل تقویت بشی

درخواست منو قبول کن عزیزم

با خواهرشوهر مادرشوهرم دعوام شده بود اینقد دغدغه داشتم که کلا پریود یادم رفت فک کن حتی ۱۹ روز بعد موعد بی بی زدم ....کل حرفم فقط بیخیال شدن به این موضوعه

اول خدا دوم هم بیخیال باش اصلا بهش فکر نکن

عکس رنگی مکمل های خوبی که دکتر داد و بیخیالی چون فکر نمیکردم این ماه باردار شم

استرس گذاشتم کنار بعدش طبق دستور پزشک اقدام کردیم

سوال های مرتبط

مامان کوشولو 🩵🩷 مامان کوشولو 🩵🩷 هفته چهاردهم بارداری