۷ پاسخ

بیخیالی 😬

بیخیال بودن اصن فکرشو نمیکردم باردار بشم😂 البته از مدتها قبل ورزش میکردم و غذای سالم و ازین داستانا

بیخیالی

نه خیلی کم پیش میاد همون موقع باردار بشی
باید مدام اقدام داشته باشید یه ربع بعد اقدام از جات بلند نشی و زیاد هم فکرتو درگیرش نکنی چون خودش باعث استرس و در نهایت ناموفق بودن بارداریتون میشه

فقط باید بیخیال باشی
من اون ماه مرتب روزای تخمک گذاری که دکتر گفت رابطه داشتم بعدش امید نداشتم قرص می‌خوردم پریود نشم رفتم کربلا برگشتم باردار بودم

استرس نداشتم.
به شوهرم مکمل زینک و فولیک اسید دادم
خودم هم اهن و اسید فولیک خوردم با ویتامین ای و دی چون تنبلی تخمدان هم داشتم کیوتن خوردم.

استرس نداشته باش بیخیال شو من ماه دوم گرفت ماه اول آنقدر استرس داشتم قبل موعد پریود شدم

سوال های مرتبط