البته من همهی این کارارو کردم بخاطر دکتر کثافت بچم سقط شد 💔بچمم پسر بود ،،از برج ۹ اقدام بودم ک آخرین پریودم ۱۸ بهمن بود یعنی تقریبا دو سه ماه اقدام بودم ک باردار شدم
برای اینکه شانس باروری زیاد بشه و همچنین شانس دوقولو به من گفتن قرص دوفامد ۱۰ بخر از دوماه قبل از اقدام بخور
از قبل هم سعی کن ی آزمایش کامل بدی ببینی کدوم ویتامین های بدنت کمه شروع کنی داروهاش رو بخوری ک بدنت آمادگی داشته باشی فولیک اسید هم ک صد در صد بخور
برای دختر دار شدن هم اول چیزای گرم بخور تا ی یکماهی بعد شروع کن چیزای سرد و لبنیات و این چیزا بخور من خالم توی عطاری کار میکنه گفت قبل از اینکه باردار بشی اگه دختر میخای قرص کمر بگیر بخور
من زنجبیل زیاد خوردم عسل گردو سیاهدانه خرما و کنجد میکس کردم فلفل سیاه آسیاب نشده ناشتا ۷ تا دونه قورت میدادم مغزیجات زیاد بخور پروتیین مثل گوشت ماهی مرغ کبک تخم مرغ تخم بلدرچین و مخصوصا گوشت قرمز به صورت شامی یا کباب
در کل این چیزایی ک میگم رو هردوتاتون بخورید هم خودت هم همسرت گرمی زیاد بخورید باعث تقویت اسپرم میشه البته من برای پسر دار شدن کلا لبنیات و این چیزا رو گذاشتم کنار ترشی و لبنیات اصلا نباید بخوری اگه پسر میخای
من اون ماهش نمیخواستم حامله بشم تا عید برم مسافرت و اینا بیخیالش شدم همون ماهم شد
هیچی فقط خیلی مشغول کارعید و مدرسه دخترم بودم اصن یادم نبود
اومدم گهواره دیدم 23روز تاخیر دارم
گفتم ولش کن سابقه تاخیر داشتم
27تاخیر بیبی زدم و دوخط پررنگ شد
برای بارداری دوران پسرم
جدا از داروی برای بارداری و ...
من خیلی دورانی بود کگرمیجات میخوردم
عسل و سیاه دانه و..
پنیر میخوردم هم سیاه دانه میزدم
گرمیانه مثل ماسالا و ارده
مغزی جات مثل بادوم و گردو
و قرص تقویتی
ماهی زیاد خوردم. اینوفولیک ومتفورمین
هیچی،من حتی مولتی و فولیک اسیدم نخوردم🤦🏻♀️
سوال منم هست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.