من با ریفلاکس و بالا آوردنش مشکلی نداشتم با بیخوابی بد خوابی و نا آرامی بی اشتهایی ...
وااللع من سری اولش دادم دیگ شروع کردگ از قطره های بهداشت رو میدم.
ویواکیدزهلو بگیر
من پسرم خیلی بد داروهه هیچی نمیخوره ولی دو روزب زور بهش دادم مولتی پدیا تا شبچن بارمیاورد بالا و اسهال شد شایدم ازاین نبوده اتفاقی بوده ولی گفتم بگم
من پسرم رفلاکس داره اینو که میدم رفلاکسش تشدید میشه چون که طعم پرتغاله و یکم ترشه معدشو اذییت میکنه شاید بچت رفلاکس داره
نه من اصلا راضی نبودم دخترم رفلاکسش خوب شده بود از وقتی ک این قطره رو دادم بهش رفلاکسش تشدید شد خیلی افتضاح اصلا
من دودفعه براش خریدم دو سری شو کلا دو روز خورد وقتی میخورد بلافاصله بالا میاورد براش ویوا کیدس هلو خریدم خوبه
منم میدم اره بیشتر بالا میاره
دردمنم همینه سه روزه دارم بهش میدم اینو این سه روز هم کمترمیخوره هم بیشتربالامیاره و بیشترم گریه میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.