۱۷ پاسخ

هر چهار ساعت بده... پاشویه کن... پیاز بزار کف پاش

روز اول باید هر ۴ ساعت بدی

پاراکید روز اول باید هز۴ ساعت داده بشه
پاشویه کن

اگه تب داره هر ۴ ساعت باید بدی

وای خدا خیلی بده درکت میکنم منم دیشب همین وضعیت داشتم پاراکید بده پیاز بزار با گلاب دستو پاشو بشور لباسسس خیلی کمممم دستمال بزار پیشونیش

روز اول هر ۴ ساعت بده
پسر من وزنش ۷۱۰۰ بود بهداشت گفت ۱۱ قطره بده هر ۴ ساعت دو برابر وزن برا استامینوفن شربتی هست این سوسپانسیونه غلیظه باید کم تر بدی
اگه تبش پایین نیومد تن شویه کن کشاله ران پیشانی و شکمش و پاها و دستش رو دستمال نم دار کن تو اب ولرم بکش ی کم نمک هم تو آب بریز
امشبم کاملا هشیار باش تا فردا دیگه خوب میشه

اگه واقعا پایین نیومد با پاشویه اینا براش شیاف ۱۲۵ برا بچه هاس بگیر ی کوچولوشو بکن بقیشو بذار هیچ خطری نداره

دکتر ب مادر شوهرم گفته پاراکید ب ازای هر ی کیلو وزن بچه ی قطره چون غلیظه بقیه استامینوفنا ب ازای ی کیلو دو قطره

بکنش هر ۴ ساعت

پاراکید هر ۴ ساعت بده.منم امروز واکسن زدم هر ۴ ساعت دادم فعلا تب نکرده

دستمال رو سرش نذار دستمال مرطوب با آب ولرم بشور بزار زیر بغلش اگه گلابم بزنی خوبع

پاراکید خیلی غلیظه نباید دوبرابر وزن بدی
باید ۰/۱ وزن بدی

روز اول هر چهار ساعت

یکی تو همین گهواره گفت واسه تب
پیاز حلقه کن بزار کف پاش‌ . سریع تب رو پایین میاره

شیاف بزن براش

چهارساعتی بده
بدنشویه کن با دستمال نخی و اب ولرم زیر بغل زیر گردن شکم و پابین شکمشو خنک کن

پاشویه کن دستمال خیس رو سرش بزار

سوال های مرتبط