۶ پاسخ

چند تا تزریقی داشت ۴ ماهگی؟شهر ما میگن شده ۳ تا؟

چنده تبش بچه منم تب داره یکم گرمه بدنش برهنه کردم استا دادم خابید و بالا میاره فقد از تب میترسم

خوش بحالت پسر‌من دیروز زدم از دیشب تا ۳۹ درجه میره تبش

پاراکید چون غلیظه دکتر گفت به من هم وزن بچه بده هر چهار ساعت

پسر منم دیروز واکسن دوماهگی زد
هر چهار ساعت میدادم تب نکرد دیشب آخریشو دادم دیگه ندادم
وقتی تب و بی قراری نداره ندی بهتره
بالاخره خود استا هم عوارض داره

من ۲ روز کلا ۴ ساعتی دادم تبش از ۳۷ بالاتر نمیرفت هر ۲ بار ک واکسن زدیم
کاشکی همون ۴ ساعتی میدادی دیگ

سوال های مرتبط