چون نریختن دوماهه
قراره تا15اردیبهشت واریز کنن با کالا برگ
منم همینطور
واسه منم نریختن از بهمن تا حالا . اونم فقط یبار گرفتم
برای همه ۳۰ بهمن ریختن همونه
همسرم زنگ زد گفتن هنوز واریز نشده واریز بشه میزنیم 😐🤦
ب مام ندادن تو بله استعلام میگرفتیم بود موقع خرید گف ندارید بعد ک خرید کردیم یسنام صفر شد نمیدونم داستان چیه
چون از اسفند یسنا ندادن ب کسی
برای منم نیومده فکر کنم نریختن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.