پوشک اسهال شیر خشک

تصویر
۹ پاسخ

چون نریختن دوماهه

قراره تا15اردیبهشت واریز کنن با کالا برگ

منم همینطور

‌واسه منم نریختن از بهمن تا حالا . اونم فقط یبار گرفتم

برای همه ۳۰ بهمن ریختن همونه

همسرم زنگ زد گفتن هنوز واریز نشده واریز بشه می‌زنیم 😐🤦

ب مام ندادن تو بله استعلام می‌گرفتیم بود موقع خرید گف ندارید بعد ک خرید کردیم یسنام صفر شد نمیدونم داستان چیه

چون از اسفند یسنا ندادن ب کسی

برای منم نیومده فکر کنم نریختن

سوال های مرتبط

مامان آبتین جانم مامان آبتین جانم ۱۲ ماهگی
مامان دخملی🐣 مامان دخملی🐣 ۱۴ ماهگی
مامان کنجد و گردو😋😋 مامان کنجد و گردو😋😋 ۱۲ ماهگی