۸ پاسخ

تو برگه ازمایشت جلوش رنج نرمال ننوشته؟چون متفاوته عددش تو ازمایشگاهها با توجه به دستگاهی که ازمایش هورمون پرولاکتین رو بررسی میکنه.

زیر ۲۵

من ۲۸ هستم دکترم دیروز گفت ی مقدار بالاست

به رِنج و مقیاس ازمایش بستگی داره برای بعضی ها ۲۰ ۲۵ ۳۰ نرمال

برای هر ازمایشگاه متفاوت هستش باید ببینی ازمایشگاهت به چه عددی میگه نرمال
برای من ۷۵ بود زیاد بود نرمالش ۵۰ بود
ولی اینا میگن تا ۲۵

۱٫۹ تا ۲۵

۲۷ عزیزم

بسته به سن متفاوت هستش چون من تو سن های متفاوت رفتم بر هرکدوم عددای نرمال متفاوت نوشته بود

سوال های مرتبط

معجزه میخام معجزه میخام قصد بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌وپنجم بارداری