تو برگه ازمایشت جلوش رنج نرمال ننوشته؟چون متفاوته عددش تو ازمایشگاهها با توجه به دستگاهی که ازمایش هورمون پرولاکتین رو بررسی میکنه.
زیر ۲۵
من ۲۸ هستم دکترم دیروز گفت ی مقدار بالاست
به رِنج و مقیاس ازمایش بستگی داره برای بعضی ها ۲۰ ۲۵ ۳۰ نرمال
برای هر ازمایشگاه متفاوت هستش باید ببینی ازمایشگاهت به چه عددی میگه نرمال
برای من ۷۵ بود زیاد بود نرمالش ۵۰ بود
ولی اینا میگن تا ۲۵
۱٫۹ تا ۲۵
۲۷ عزیزم
بسته به سن متفاوت هستش چون من تو سن های متفاوت رفتم بر هرکدوم عددای نرمال متفاوت نوشته بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.