۱۲ پاسخ

اصلا

نه بابا اصلا

اصلا درد نداره 😃

نه اصلا درد نداره

ن منم میترسیدم خیلی اصلا حس نکردم

عشقم چون پایین شکم بی حسه بعد سزارین
اصلا حس نمیکنی کشیدن بخیه رو

اصلا حسش نمیکنی

نه درد نداره

نه اصلا

ن درد نداره اصلأ من بااینکه کشیدم درد هم نداشت ولی نمی‌دونم چرا باز استرس دارم😑

نه اصلا من دیروز کشیدم

من بخیه نکشیدم اما شنیدم شبیه قلقلک

سوال های مرتبط