مامانا کسی ازین ست شیشه و پستونک داشته؟
خوب هست ؟

تصویر
۷ پاسخ

یعنی اصلیه.اخه ی دونه شیشه شیر اصلی اونت دوسال پیش من گرفتم حدود دوتومن

عزیزم هزینه ی پکش چقد شد؟؟

اینقدر همه گفتن خوبه همه ما گرفتیم 😂
انشالله بچه های هممونم بسلامتی استفاده کنن🍒❤️

منم دقیقا همین ست و گرفتم اما هنوز استفاده نکردم،شنیدم که خیلی خوبه

من از همین استفاده میکنم عاليه فقط پستونک فیلیپس اونت ِ ولی از این ست دوتاییا..بیشتر نوزادا میگیرن

اره من هم شیشه شیرشو گرفتم هم پستونک خیلی تعریفشو شنیدم ایشالا خوب باشه

اونت میگن خیلی خوبه
منم یه دونه گرفتم

سوال های مرتبط

مامان دوتاپرنسس مامان دوتاپرنسس ۱۲ ماهگی