قرص اناهیل براچیه؟دکتر باید بنویسه؟؟قرص خوبیه؟؟

۵ پاسخ

ترمیم زخپ

سلام عزیزم کدوم قسمت گهواره برم سوالمو بپرسم?

خیلی خوبه دکترم نداد خودت بگیر

من ازداروخونه گرفتم خودم.اره خوبه بره جای زخم

قرص برای بهبودی جای زخم هست
اره خوبه
نه میشه از داروخانه هم خودتون تهیه کنید

سوال های مرتبط

مامان ارکان🥹🔥 مامان ارکان🥹🔥 ۱۲ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۷ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۲ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۴ ماهگی
مامان محمدمهراد مامان محمدمهراد ۱۲ ماهگی