درد شکم و بخیه بعد ۱۷روز طبیعیه؟

۵ پاسخ

داروهاتوبخورواسه من چهل روز گذشته دردمیکنه

سزارین بودی

منم درد دارم هنوزم موقع نشست و برخاست اذیتم دسشویی رفتن اذیتم و دردای دیگه
دارم کم میارم😢

عزیزم درخواست میدی❤️

بستگی ب مراقبت داره خوب مراقبت کنی عفونت نکنه مرطوب نمونه تا ده روز خوب‌ میشه وگرنه طولانی میشه

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۴ ماهگی
مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۴ ماهگی
مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی