من ساده گرفتم
من خودم ساده برداشتم با خودم گفتم تن پوش و بعدنم میشه خرید حالا تا ۲ ،۳ سالگی ساده براش اوکیه
ساده.
ساده
هردورو .تنپوش خیلی خوبه تا ۴ سال هم میتونه بپوشه
ساده گرفتم
هر دوتا ولی ساده تا یک سالگی میتونی استفاده کنی
من از این ست ها که هم سره داره هم تنی برداشتم
واسه كجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من جفتش گرفتم ولی تا ۱ سالکی ساده لازمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.