خانوما برای نینی هاتون حوله تنی برداشتین یا ساده؟

۱۰ پاسخ

من ساده گرفتم

من خودم ساده برداشتم با خودم گفتم تن پوش و بعدنم میشه خرید حالا تا ۲ ،۳ سالگی ساده براش اوکیه

ساده.

ساده

هردورو .تنپوش خیلی خوبه تا ۴ سال هم میتونه بپوشه

ساده گرفتم

هر دوتا ولی ساده تا یک سالگی میتونی استفاده کنی

من از این ست ها که هم سره داره هم تنی برداشتم

واسه كجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من جفتش گرفتم ولی تا ۱ سالکی ساده لازمه

سوال های مرتبط

مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۴ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۸ ماهگی