سلام
بلاخره اسم دختر ما هم شد "عطرین "خانوم 🥺💗

۶ پاسخ

چقد قشنگ 🌱

نامدار باشه عزیزم🤍

نامدار باشه

منم عطرینو انتخاب کردم واس تو دلیم😍😍😍😍خیلی خاص و قشنگ و تکه،ایشالا ب سلامتی دختر قشنگتو بغل بگیری💗💗

بستری نشدین برا زدنش

مبارکتون باشه عزیزم به سلامتی عطرین کوچولو رو بغل بگیری💕

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو😍 مامان دیانا کوچولو😍 ۹ ماهگی
مامان نفس🦕🌈 مامان نفس🦕🌈 قصد بارداری
مامان عطرین خانوم❤️ مامان عطرین خانوم❤️ ۱۱ ماهگی
مامان عطرین خانوم❤️ مامان عطرین خانوم❤️ ۱۱ ماهگی
مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی