روزا که دختر من زود زودشیر میخواست ولی برا اینکه رفلاکس اینا نگیره بهترین تایمش ۲ ساعت یکباره. شبا هم از همون اول دکترش میگفت ب میل خودش هر وقت بیدار شد شیر خواست. گاهی ۴ ساعتم میشد
هروقت که خودش بیدار شه و شیر بخواد
وکتر به من گفت روزا هر دو ساعت ولی شبا هر سه ساعت بیدارش کن اگه خودش بیدار نشد الان که چهل روزس رد شد دکتر گفت تا چهارساعتم طوری نیست
اره عزیزم
عزیزم درخواست میدی❤️
اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.