۴ پاسخ

نه علائم رفلاکس پنهانه

بله به شیرخشک حساسیت داره
منم سرخود وقتی بچم بدنیا اومد بدون تجویز پزشک اپتامیل دادم هی بچم بالا میاورد بی قراری دل درد گریه داشت اصلا اروم نبود
یه دکتر حرفه ای معرفی کردن بردم
ازمایش مدفوع نوشت جوابش اومد گفت بچه شما آلرژی و حساسیت به لاکتوز داره باید از شیرخشک تا قطره آد و آهنش بی لاکتوز باشه
الان بیومیل میدم راحت شد بچم

سرش همش بالا باشه عروق شو تند تند بگیر بعد شیر ی رب رو سینت بزارش خودم لبنیات نخور خوب میشه خس خسش

علائم رفلاکس پنهان داره بعش شیر خشک arبده
نمیدونم آپتامیل arداره یا ن

سوال های مرتبط