میشه بعد از زایمان طبیعی با بخیه ب پهلو خابید

۷ پاسخ

آره عزیزم

عزیزم درد زایمان طبیعی قابل تحمله!

اره دیگه خوبیه زایمان طبیعی همینه هر جور راحتی بخواب

اره دیگه راحتی همع مدل بخواب حتی به شکم و کمر

اره بابا

بهتره رو کمر بخوابی تا رحم در مرکز و جای خودش سفت بشه

اره همه مدلی میتونی بخوابی راحت

سوال های مرتبط

مامان آیرا❤️🤩 مامان آیرا❤️🤩 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی