۵ پاسخ

ن بابا هفته ای یبار مجازی

منم خیلی دوس دارم بخورم🥲ولی چون میگن بدن آدم تا آدم فرق داره ریسکش رو نپذیرفتم🥺💔

ن بابا سه ماهه اول فقط

نه گلم بخور
والا من از اول تا آخرشم خوردم هیچیم نشد

من تو دو سه هفته اخر رعایت هیچی و نکردم😂خسته شدم همه چی خوزدم

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙🧿👑 مامان فندوق💙🧿👑 روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️دل آرا❤️🎀 مامان ❤️دل آرا❤️🎀 هفته سی‌وششم بارداری