دوستان هفته های من بازم باید سونوگرافی برم؟

۵ پاسخ

اخه سونو وزن ۳۲هفته اینا هست

اره برا منم نوشته

من ک دکترم گفته دوهفته یکبار بیا بستگی ب شرایطتت و دکترت داره واس من از 26 هفته دارم 2 هفته ی بار میرم ی وفتاییم هفته ای ی بار بخاطر رشد و قند لب مرزم

۳۷ که کامل شد اون موقع باید بری برای وزن و موقعیت جنین

به من دکتر گفت اول ۳۶ هفته سونو وزن برو

سوال های مرتبط

مامان شیرین بیان🩵 مامان شیرین بیان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی