اخه سونو وزن ۳۲هفته اینا هست
اره برا منم نوشته
من ک دکترم گفته دوهفته یکبار بیا بستگی ب شرایطتت و دکترت داره واس من از 26 هفته دارم 2 هفته ی بار میرم ی وفتاییم هفته ای ی بار بخاطر رشد و قند لب مرزم
۳۷ که کامل شد اون موقع باید بری برای وزن و موقعیت جنین
به من دکتر گفت اول ۳۶ هفته سونو وزن برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.