برای ۴۰سیسی چندتا شیرخشک بریزم؟

۵ پاسخ

عزیزم برای هر خط یه پیمانه بریز
خط ها رو هم کم یا زیاد یا نصف نکن
بچه یا اسهال میگیره یا یبوست
پیمانه ها و هم سرصاف کن

۴۵ سی سی بده که بشه یک پیمانه و نیم

چل سیسی نداریم سی شص نود صد و بیست ،سی تا سی تا میره بالا،هر سی تا یه پیمانه ،دیگه خودت برای چل تا حساب کن یکم دبگه اضافه کن ،ب نظر من یک و نیم زیاده

عزیزم هر ۳۰سیسی ۱ پیمانس ۶۰تا 2تا ۴۰تا نمیشه ۱.۵

۱پیمانه و نصفی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی