۷ پاسخ

من دادم خیلی خوب بود ولی وقتی قطعش کردم دوباره خوابش بهم ریخت

خوبه ملاتونینش هم نسبت به بقیه دارو نصفه
من دادم راضی بودم

منم تازه خریدم خوبه

بله عالیه من همیشه تو خونه دارم عزیزم

من میدم عالیه

اره
من گاهی دخترم اذیت میکنه خیلی دیر میخابه میدم نیم ساعت قبل تایم خابش بدع

خیلی خوبه بی ضررم هست منم واسه پسرم استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی 🧸🍼 مامان امیرعلی 🧸🍼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سید مهدیار👑 مامان سید مهدیار👑 ۴ سالگی