نه عزیزم قشنگ نیست نگیر
توپی قدیمی شده بگردی پیدا میکنی بهترشو
منم مدل حبابی گرفتم
از خ بهار
ترک هست
هنوزم مده
منم رنگ نود گرفتم برا دخترم
خیلی خوبه که صورتی نمیخای بگیری چون اصلا دیگه مد نیس ولی این مدل پتو های که اینجوری روش توپی توپی هستن بهش میگن حبابی خیلی قدیمی شدن مدل جدیدتر بگیر
من اینو گرفتم
من از این گرفتم پشتش هم از همین خرگوش کوچیکش همه جاش هست
من خودم از اینا خوشم نمیاد ولی ناچار شدم ازشون خریدم برا دخترم، دقیقا همین رنگ😐😂دوس داشتم موسلین بخرم براش ولی خیلی گرونه، بافت هم برا ما ک تو اهوازیم و گرمه مناسب نیس. دیگه گزینه دیگه ای نداشتم اینو خریدم
اره رنگش خوبه عزیزم منم اینو گرفتم
از این پتو موسلین بگیرخیلی نازن
ازاینا بگیر.
نهههه اینا قدیمی شدن
اره خوبه اسپرته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.