۱۳ پاسخ

نه عزیزم قشنگ نیست نگیر

توپی قدیمی شده بگردی پیدا میکنی بهترشو

منم مدل حبابی گرفتم
از خ بهار
ترک هست
هنوزم مده

منم رنگ نود گرفتم برا دخترم

خیلی خوبه که صورتی نمیخای بگیری چون اصلا دیگه مد نیس ولی این مدل پتو های که اینجوری روش توپی توپی هستن بهش میگن حبابی خیلی قدیمی شدن مدل جدیدتر بگیر

من اینو گرفتم

تصویر

من از این گرفتم پشتش هم از همین خرگوش کوچیکش همه جاش هست

تصویر

من خودم از اینا خوشم نمیاد ولی ناچار شدم ازشون خریدم برا دخترم، دقیقا همین رنگ😐😂دوس داشتم موسلین بخرم براش ولی خیلی گرونه، بافت هم برا ما ک تو اهوازیم و گرمه مناسب نیس. دیگه گزینه دیگه ای نداشتم اینو خریدم

اره رنگش خوبه عزیزم منم اینو گرفتم

تصویر

از این پتو موسلین بگیرخیلی نازن

تصویر

ازاینا بگیر.

تصویر

نهههه اینا قدیمی شدن

اره خوبه اسپرته

سوال های مرتبط

مامان جواد و جانا مامان جواد و جانا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان Selin 👶🏻💕 مامان Selin 👶🏻💕 هفته بیست‌ونهم بارداری