خانما کپسول شیر افزا خوردین خوبه بخورم

۷ پاسخ

منکه لاکتاول میخورم هیچی یه قطره شیر افزا ام خوردم چیزی بود ک استفاده کردی تاثیر داشت بمنم بگو گلم 🥰💖

من گل دارو میخورم خوبه

لاكتاول ميخورم خيلي راضيم

پودر شیرافزای گالاکتومید بگیر این خیلی خوبه

نه اصلا خوب نبود

من خوردم تاثیر نداش لیدی میل میخورم عالیه

من لاکتاول میخورم
خوبه بد نیست

سوال های مرتبط

مامان بادامک🍭دیارا🍭 مامان بادامک🍭دیارا🍭 ۸ ماهگی
مامان نیلا خانوم مامان نیلا خانوم ۱۱ ماهگی
مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۱۳ ماهگی