من این ماه دو روز بود دکتر گفت به خاطر تنبلی
احتمال اینکه تنبلی تخمدان یاپرولاکتین بالاداشته باشی هم هست چون منم از۷روزشدم ۲روزتنبلی خفیف پرولاکتین بالاداشتم علتشم هردوتاشونه
طبیعیه عزیزم
همه همینجوری میشن
برا من در حد۲ روز شده بود روز ۳ ام حتی یه قطره خون هم نمیومد
درحالی که قبل از اقدام ۵ روز بود پریودیم.
برا منم اینجوریه من قرص لتروزول ک میخورم از اونه
برام منم کم شده دلیلشم نمیدونم چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.