۱۴ پاسخ

نه راحت می‌خوابه فقط داخل اتوبوس یکم اذیت میشی

من که بردم بدنبود نق میزدیکم

من بردم راحت می‌خوابه دخترم

احساس میکنم کالسکه دستو پا گیره مثلا بخوای از پله ای بالا پایین بری یا از عرض خیابون رد بشی و کلا دس انداز ها وـ..
آغوشی بنظرم بهتره ولی خب بچه حداقل سه ماهش باید بشه

منکه تا راه میبرم با کالسکه خابش میبره

کالسکه از 4 ماهگی به بعد هستش
الان اصلا درست نیس داخل کالسکه بزاری چون سرش هنوز ابه براش خطر ناکه
گوگل کن بخون متوجه میشی

من از ۱۰ روزگی بردم😬😬😅😅
عاشق بیرون و کالسکه اس

منم از ۳۰ روزگی بردمش خیلیم دوس داره
بدون کالسکه بیرون رفتن سخته واس دوتامون

من یک ماهگی بردم یقد گریه کرد که درش آورم🥴😂 ولی الان که بزرگتر شده دیگه فکرکنم اوکی باشه چون چندبار تو حیاط امتحانی گذاشتمش آروم بود و اطراف رو نگا میکرد

نه عالیه پسر من خیلی دوس داره
منم به کارام میرسم

من بردم ۱۵ روزگی یه کوچولو غر زد ولی راه بردم خوابید

من یبار بردمش امتحانی نه اصلا خیلی خوب بود همش چشمش به درخت و آسمون بود دیگه سمت خودم میکردمش که باهاش حرف بزنم خوب بود و خوشم اومد یکم هوا بهتر بشه دیگه میبرمش بازم تبریز یکم سرده

عزیزم من بردم یه بار خواب بود دیگه فرصت نشد حالا یه بار امتحان کن

نه خیلی دوست دارن من از ۴۰ روزگی دخترمو می‌برم

سوال های مرتبط