۱۱ پاسخ

سلام عزیزم یه سوال روی سیب درختی دارچین میزنید یا سیب زمینی ؟ بعد ب چه دلیلی

به به ، نوش جان دختر کوچولومون 😍

وای من دلم تنگ شده برا وقتایی ک با لذت غذا میخورد یک هفته است یه ویروس لعنتی گرفته هیچی نمیخوره اعصابم خورد شده دیگ

نوش جون گل پسر 🥰
عزیز رول تخم بلدرچینو چه جوری درست کردی ؟

نوش جونش

نوش جون نیک قشنگم باشه😍

طرز تهیه رول هارو میگی

چطوری رول هارو درس کردی

همه رو میخوره؟

نوش جونش عزیزم چجوری درست کردی رول هارو

پوره ام‌ خودش میخوره؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان 👶🏻🩵 مامان شاهان 👶🏻🩵 ۱۱ ماهگی
🍎👶 ایده صبحانه برای نی‌نی‌های ۸ ماهه 🍼✨
🥞 پنکیک سیب و دارچین؛ یک صبحانه خوشمزه، نرم و مقوی برای کوچولوها 💛
🌟 فواید مواد این پنکیک:
🍎 سیب
• تقویت سیستم ایمنی 💪
• کمک به هضم بهتر و جلوگیری از یبوست 🌿
• تأمین انرژی و کمک به سلامت روده ⚡
🥚 تخم بلدرچین
• کمک به رشد بدن و عضلات 💪
• تقویت مغز و حافظه 🧠
• کمک به خون‌سازی و افزایش انرژی ⚡

🌿 دارچین
• کمک به هضم غذا 🌱
• تقویت سیستم ایمنی 🛡️
• خاصیت ضدباکتری و گرم‌کننده بدن 🔥

👩‍🍳 طرز تهیه:
یک سیب کوچیک 🍎 رو رنده یا پوره کنید. بعد بهش یک پیمانه (پیمانه شیر خشک) آرد جو دوسر 🌾 و یک پیمانه آرد گندم 🌾 به همراه ۳ قاشق چایخوری شیر پاستوریزه پرچرب 🍼 اضافه کنید.

۳ قاشق چایخوری شیر پاستوریزه پرچرب 🥛
۱ عدد تخم بلدرچین 🥚
نوک قاشق چایخوری دارچین 🌿
من به دلخواه نصف قاشق چایخوری کره نارگیل 🥥 و یک قاشق چایخوری پودر نارگیل 🥥 هم اضافه کردم تا خوش‌عطرتر و مقوی‌تر بشه ✨
مواد رو خوب مخلوط کنید 🥣 و داخل یک تابه گرم 🍳 پنکیک‌های کوچیک و نازک بپزید.
🍽 موقع سرو هم من کمی پنیر 🧀 کنار بشقاب کوچولوی پسرم گذاشتم 👶💛
.
کولیک رفلاکس پوشک غذا رفلکس سرماخوردگی صبحانه