اینو خریدم برا بیمارستانی دخترم قششنگه؟🥹😢😍

تصویر
۱۹ پاسخ

بله خیلی نازه مبارکت باشه 😍

خیلی قشنگه عزیزم ولی دستکشو جوراب ببر جدا اینا مناسب نیست در میاد

اره خیلی😍😍

خیلییی😍😍❤️

خیلی خوشگله حضوری خریدی

خیلی خوشگله فقط اینکه سرهمیه یا جداست بلوز و شلوارش .؟

وای چ‌نازع😍😍

کلی ایده ماه‌گرد ممنون میشم عضو بشی خواهری

تصویر

خیلی خوشگله عزیزم
ولی فکر کنم برای همون اول نتونی سرهمی تن کنی ،بخاطر بند ناف

مبارکش باشه چ خوشگله😍ولی گلم بیمارستانا سرهمی اجازه نمیدن واس نافشم خوب نیس

خیلی قشنگن مبارکه

چه نازه

اره خیلی😍

خوشگله

خیلی عزیزم مبارکش باشه

خیلی دلبره

اره گوگولی حس بهار داره

خیلی قشنگ😍

مبارکه قشنگه 🩷🩷

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان Mahdiyar🩵👶🏻 مامان Mahdiyar🩵👶🏻 ۶ ماهگی
مامان ملوری🦢 مامان ملوری🦢 ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان 🤲🥹دوقلوها🩷🩵 مامان 🤲🥹دوقلوها🩷🩵 ۲ ماهگی
مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 ۵ ماهگی