شیرخشک اینو خریدم برا بیمارستان درسته؟

تصویر
۶ پاسخ

آره خوبه
اما بیمارستان شیر خشک نمیخواد
ممکنه بعداً سینه ات رو نگیره

اره این خوبه

بیمارستان معمولا ببلاک میدن چون سبک تره هضمش برای بچه راحته بچه من۳ روز بستری بود ان ای سیو اونجا به همه ببلاک میدادن میگفتن سبکه و زیادم خوشمزه نیس که بچه بعدا بتونه شیرمادر رو بخوره و پس نزنه .اپتامیل و نان اینا خوشمزه ان بچه ممکنه شیر خودتو نخوره دیگه دختر من که اینطور شد واسه زردیش اپتامیل دادیم یه هفته۱۰ روز دیگه شیرمو نگرفت از۳ ماهگی کلا . همون ببلاک بده به نظرم بهتره

چند گرفتی

همینو پرونوترا بگیر

منم اینو خریدم دقیقا. خوبه

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان ♡°•دِلسـا •°♡ مامان ♡°•دِلسـا •°♡ ۶ ماهگی