سلام تست زدم خداروشکر منفی بود😁

تصویر
۶ پاسخ

ولی منک ۶ماهه مریض نشدم چی فقط یکبار اونم با ضرب قرص 😂😶

حالا من یه غلط کردم قرصم نخوردم الان مث سگ دارم میترسم 😂

ولی هاله داره

هاله داره😂😂😂🤦‍♀️

منم بعدازدوماه کلی استرس پریودشدم دست راستم روسرت

منم دیروز زدم ۷ روزه تاخیر داشتم

سوال های مرتبط