۸ پاسخ

من از۱ماهگی دادم

من روز اول تو بیمارستان دادم🤭خداروشکر گرفت🥺
بچه ی اولمو از روز اول ندادم بعدش هرچی خودمو کشتم نگرفت ک نگرفت.ولی این خداروشکر گرفت

من تازه زایمان کردم پسرم سینه رو به سختی میگیره ولی شیشه رو راحت میگیره میخوام بهش پستونک بدم چون خیلی ریزه

از روز اول بده ک بگیره
وگرنه دیگه نمیگیره

بدو تولد

من بچم ۷ روز nicuبود اونجا تو همون بخش خودشون گذاشتن دهنش دیگه بدون پستونک حتی خوابشم نمیبره

از همون اول
ولی اگر میخوای بعدا بگی ای وای به خاطر پستونک سینه نگرفت و گریه زاری کنی کلا نده

پسر منم اسمش محمدرادین هست

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان سامی مامان سامی ۴ ماهگی